Здравейте, от скоро карам 159-ка, 1.9 150 коня. Но ми прави впечатление, според уреда на таблото, за налягането на турбото, че вдига високо налягане. При настъпване до долу стрелката отива на 1.4 бара даже 1мм над 1.4 и след известно време пад на около 1мм под 1.4 и така си държи...въпроса ми е нормално ли е това ? Вашите какво налягане държат...колата не е ремапвана...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Налягане турбина 159 1.9jtdm 150
Collapse
X
-
ето част от ЛОГ-а...тва е реда с най-висока стойност...
Boost pressure - 2574
Desired boost pressure - 2340
Pedal position - 100
в района където тествах на загасен двигател Baro pressure беше 977mB
Какъв е извода...компа иска 1.36 чисто налягане, МАП-а отчита 1.6 точно....
Днес съм сменил MAP сензора с нов на BOSCH...и клапана за вакума на турбото марка PIERBURG или както там се пише....
Мои разсъждения:
1. Незнам какво друго влияе на управлението на турбото освен сменените от мен неща...
2. Нататък вече отиваме към механиката на турбината
- актуатор
- спекла геометрия
- полтъргайст
Comment
-
Не можа ли преди да подменяш части да провериш за спекла геометрия.
Тя просто си иска хубав дизел и издуване на загрял двигател и една немалка част и по турбина и по ДПФ/ауспух от саждите ще излетят.
На мен ми се е случвало след студената зима 2016/2017 като я натиснах през март до 3800-4000 оборота при едно извънградско изпреварване направи черен облак.Но тогава цяла зима 5-6 месеца я бях шофирал само градско.
Та не бързай с изводи, смени на части и т.н.
От тогава досега не ми се е случвало, но вече си я карам градско до 2000-2500 оборота, а преди това я галех до 1500 максимум 1700 оборота.
Започни с най-евтиното и елементарното.Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 20:36.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
майната му на частите в пъти по-малко са от рециклирането на турбо...пък и искам да вървя градивно...искам от малко към голямо да вървя и един ден като се реши проблема да знам че всичко по веригата е ЧУК....
а относно геометрията от къде да я видя...настъпвам я постоянно тая кола...всъщност проблема дойде от там, че я закарах за ремапване...там след тестдрайв ми отказаха да я направят защото пренадувала турбината...тоест ако не беше сервиза никога нямаше да разбера че пренадува...свалиха файла от ECU-то и в картата пишело че макс налягане е 1.35 бара....
Comment
Comment